dijous, 30 d’agost del 2012

FUNCIÓ CLOROFÍL.LICA - LA PASTERETA (V 130m)

 
Després de molt de temps sense fer via llarga animo a la Sílvia perquè em porti a passejar per algun lloc nou i xulo.
 
Ben d'hora quedem als Bombers de Collvató i en després d'un agradable passeig ens plantem a peu de via. Es bonica i té pinta de poder fer-la sense complicacions.
 
La via consta de tres llargs, dels quals el primer és el que té més graduació.

Ressenya del blog escalatroncs, sempre tant útil...


PRIMER LLARG

Comença la Sílvia que jo em sento verd després de tant de temps. La línia puja amunt uns metres que podriem dir que cubiquen IV/IV+ fins que iniciem un flanqueig cap a l'esquerra. Al final d'aquest, i just sota la reunió tenim el pas que marca el V grau. Un petit ressalt molt vertical que es supera bé amb un parell de passos.


Vista general del 1r llarg
 


Detall del pas de V


SEGON LLARG

Aquest me'l quedo jo i la veritat és que només em serveix per disfrutar-lo. Són 50 metres de IV+ i, segons el meu entendre, en cap moment arriben al V grau... Les assegurances allunyen una mica més que al primer llarg però, entre la qualitat de la roca i la bellesa del llarg, això acaba sent la última cosa que preocupa. La reunió queda rera uns arbustos, just quan la via ja es posa quasi plana.

Pujant el 2n llarg


Vistes des de la R2

TERCER LLARG

La Sílvia també me'l cedeix a mi ja que em veu amb molt de mono d'escalar! L'únic problema que ens ofereix es que just al primer parabolt es posa a ploure amb consideració... :s Però la veritat és que la roca segueix sent excel.lent i la dificultat no sobrepassa mai el IV grau. La línia puja amunt fins al llom de l'agulla on es desvia cap a l'esquerra. A partir d'aquí trobo un parell d'assegurances de color blau (No us espanteu, no aneu errats) i la reunió.

Vista general del 3r llarg

Detall important de la pedra mullada

Hem passat un matí genial i molt ben aprofitat!! Ara només toca correr cap a la feina que encara arribarem tard...

Bonica estampa del ràpel de la Sílvia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada